Smäller av!

Alltså älskar när folk är sååå klockrena och bara "SNAP" HAHAHAH finns inget bättre!
Det har hänt mig en gång och då var "snap:en" riktad mot mig men jag garvade så jag höll på att dö!

Det var så här:
Jag och 3 kompisar var påväg hem och traskar igenom en skog, helt plötsligt kommer en feting flugsvärm och kryllar runt mig.
Då säger jag: Varför är alla flugor bara runt mig för?!?!
Ena kompisen: Jag vet inte...
Jag: Kan de bara försvinna eller jävla flugjävlar!!!

HAHAH sen kommer en annan kompis med bästa kommentaren!
Kompis: Ja dom drar sig ju till skiten.

HAHAHA alltså har aldrig garvat så mycket på länge som jag gjorde då!! :D


Här är en annan klockren dizz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0