Domedagen

Imorrn är dagen ingen i vår klass ens vill tänka på. Klassfotot.
Kan ni tänka er paniken i en klass där folket går mode/stylign.. herre min jesus..

Tankarna som går i mitt huvud nu är "Vad ska jag ha på mig imorrn?" "vad ser jag snyggast ut i?" Ska man ha shorts fats de är 10 grader ute?" "vilken pose ska man köra på iår?" "tänk om jag får sitta ner hur ska jag se ut då?" "ska jag tvätta håret imorrnbitti och hoppas på att de lägger sig bra?" "tänk om finnen på hakan inte försvinner?"

Ja lite de dielmmat har jag...


Satsar nog på denna pose imorrn!


Kommentarer
Postat av: E

hahahahhahaha! kan du läsa mina tankar eller?

2011-09-13 @ 19:11:05
URL: http://ourchristmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0