The Reader

Idag började det en ny projektvecka i skolan, vi ska göra en modetidning, känner att de kommer spåra.
Jag ska iallfall skriva ett kåseri och illustrera 2 bilder.... kåseriet kanske blir okej men bilderna, hahaha herre min gud vad de kommer urarta!
Dock hade vi inget internet i skolan vilket gjorde att vi alla fick sluta vid lunch, så sen jag kommit hem har jag suttit och läst min engelskbok som det ska recenserars om tills på fredag, sen har jag även betat av halva ELLE!
Detta gjordes till supergott te! Så den här måndagen har vart helt okej!


Kommentarer
Postat av: Dilan

Läser du nalle puh?!?! hahaha

2012-02-13 @ 15:41:29
Postat av: linus

sv :veeeeerkligen!

2012-02-13 @ 17:22:26
URL: http://hermanssonlinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0