Trött

Har dansat i två timmar som en galning... är helt dödstrött och vill bara sova! Men det ska vi inte göra! Måste nämligen hålla mig vaken så inte lovet blir fucked up, sen skulle en dusch sitta fint!

Idag var det lite roligt, när jag satt på bussen hem så tvärnitar busschauffören mitt på gatan man bah "okej vad fan händer nu??"" nej då visar det sig att han öppnar sitt lilla sidofönster för att snacka med en polare, så han står typ där mitt i gatan snackar med sin polare i kanske en halvminut på sitt främmande språk, tills han verkar inse att han kör bussen och får väldigt bråttom med att starta och köra vidare! Men det var ett trevligt avbrott i vardagen!

Här bjuder jag på en fin bild på Peter kjärsgård som är SM mästare i disco, han är förövrigt väldigt vig!


Kommentarer
Postat av: Peter

haha vad kul att du gillar den! :D

2012-03-05 @ 22:05:52
URL: http://kjarsgard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0