Rebecca & Fiona

Så jävla grymt det var igår!!!
Började med att jag, Amanda och Oliva träffades runt 8, sen drog vi oss till musikenshus vid halv 9.
Sen runt halv 10 började två killar att Dj:a och köra igång publiken! Sen efter att de hade kört en timme så började folk tröttna hahah.... Mest eftersom att Rebecca och Fiona skulle börja klockan 10! Sen vid halv 11 slutade dom och publiken bara YEEES! Men då visade sig att dom där Djs killarna inte var förbandet utan dom var typ förförbandet, för att efter de hade gått av så kom det på ett nytt band som spelade sådan usel musik... Det var typ kurdiskt/afrikanska trummor/rap/dubstep.... så alla i publiken kollade på varandra och bara "vafan är det som händer??"
Men sen efter en timme vid ca halv 12 så började äntligen Rebecca och Fiona!! ÅHHH det var så jävla underbart!! Dom verkligen köttade sönder scenen! Dom hade även fetaste basen som dunkade i hela kroppen och det var så grymt!
Sen tog konserten slut vid 10 över 1 och jag begav mig till McDonalds med mina vänner för lite käk! :)
Men det mest underbara under hela kvällen var när Fiona sprang ner i publiken och gav mig en kram!!! Sen skrek hon i mitt Öra "Jag älskar er!!!" Man kände sig väldigt speciell då! hihihi
Nu ska jag hoppa in i duschen och försöka hitta på nått kul ikväll! :)


Taggade vänner innan konserten!

Glad kille!

Glad tjej!!















Underbara skor!

Glad Fiona!













Kommentarer
Postat av: pitte

waw vilken tur du har !

2012-03-03 @ 15:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0