Friluftsdag

Idag är det friluftsdag som nalkas på våran skola, och ingen vanlig heller utan den ska tydligen vara inspirerad utav hunger games....
Vet inte riktigt vad vår idrottslärare tänkt sig men jag hoppas inte denna inspiration dyker in allt för ofta så att det slutar med att man ska ha ihjäl varandra. Men antar att vi typ ska köra killerboll eller typ kull hahahaha
Sen för er som inte umgås med mig så ofta vet kanske inte om att jag är fetaste tävlingsmänniskan. Seriöst är det en tävling där en person/lag utses till vinnare ja då jävlar ska jag vinna! Det är skitjobbigt då man känner sig så bitter när man förlorar och skriker på sina lagkamrater för att de är så dåliga och man bara vill vinna (även om jag är själv skriker jag på alla andra för att de fuskade eller något liknande).
Och idag känner jag tyvärr hur jag är helt jävla redo att VINNA! Så nu ska jag bortsa gaddarna och gå in på den där "krigsstigen" för jag ska fan ta och vinna den där skiten!
Ungefär såhär ser jag ut när jag förlorar och kan säga något i stil med " I will kick your äääs!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0