Min dag=utsliten

Allt började med att jag försov mig haha gud så kom en kvart försent och vi kollade på någon modefilm som handlade om Vogue de va väll lite segt haha!
Men sen fick vi våra datorer hade tänk köra ett snabbt inlägg då men typ vårat internet va fuckat och ingen hittade hur man satte på camen haha!! :D

               (Paulina)                                                        (Winta)                                            
Sen efter skolan träffade jag Paulina&Winta de va fett mys vi fikade lite på Storken, sen på bussen hem träffade jag födelsedagsbarnet MOA!! Grattis puss!<3 och Hedvig :)

                                (Hedvig och födelsedagsbranet Moa!)

Efter det drog jag på dans... först streetjazz sen vart de lite disco igen och sen street haha gud höll på i tre timmar håller på att dö.. mina ben liksom ursh är så trött så ska sova nu! Ha de bäst !

                                                                                                                                                            Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0