Klart

Då var allting klart och nu vankas sängen kan jag avslöja!
Fatta jag har suttit från halv sju med denna uppgift och nu är klockan halv 1... bara sådär 6 timmar.
Seriöst hur lyckas man?

Well det vart helt okej men fortfarande mycket som kan fixas till... kanske slänger upp en Pic senare om jag orkar hahah.
Är så grymt trött, var nyss nere i köket och skulle ta en macka, när jag vänder mig om och kollar ut genom fönstret så tror jag att de snöar! Blir skitglad och typ känner lyckoruset, sen typ en halv hundradel senare inser jag att jag bara inbillar mig att de snöar.
Ibland kan man både vara trött och längta ihjäl sig efter julen! :)


Julen, du är saknad <3

Kommentarer
Postat av: Dilan

Håller verkligen med dig, första snön är bäst!

2011-08-31 @ 15:44:19
URL: http://theboulevardofdilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0