Julkalendern

Glömde nästan bort att prata om decembers högpunkt (förutom julafton, paketöppning, pakethandling, julfika, glögg, julmust osv....)

Tjuvarnas jul heter då årets julkalender och jag måste säga att jag vart så glad över att den var lite bättre än vad jag trodde! För när jag först såg trailern kände jag hur mysigt underbar den var och att det kanske skulle bli lite Pelle Svanslös känsla över den! Och nog fick jag Pelle Svanslös känsla! FICK MASSOR AV JULKÄNSLA den bara är så fin och helt underbar <333333 LOVE IT



Följ LÄNKEN för att se på avsnittet!


p.s håll utkik snart händer det grejer på bloggen!


Kommentarer
Postat av: Linnea O.

Yay! /Julkalenderdiggaren

2011-12-01 @ 23:31:17
URL: http://ollaiver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0