Frågebok

När jag var i Köpenhamn i somras köpte jag en blå bok med ränder i som vill fyllas med text!
Jag har ännu inte kommit på vad jag ska fylla denna bok med först idag!

Ni som inte känner mig så väl kan inte koppla så bra, men det är så att jag har väldigt mycket tid att tänka och då kan man komma på riktigt konstiga frågor, därför tänkte jag sammla dessa frågor i denna bok!
Tanken är att jag ska kunna gå tillbaka senare i livet och se om jag fått svar på frågorna! :)

Exempel på frågor som kan ploppa upp i mitt huvud är:

Vad gör man om det börjar brinna på ett fängelse?
Blir en tjock person uppblåst?
Får ett youtubeklipp 1 ny visning varje gång man går in på videon eller efter man kollat klart på klippet?

Ja jag tror ni förstår! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0