Äntligen :D

Hahaha asså mitt internet på mobilen fungerar inte vilket förklara varför jag inte kan mejla bilder. Så eftersom jag har allt blogg material från gårdagen där.. så existerar helt enkelt inte gårdagen ;)

Men idag så var jag i skolan då .. vissa har ju inte fått lov än.. MEN IMORRN :D
Sen när jag kom hem så kollade jag på Musse piggs jul vilket gav mig extremt mycket julkänsla den är så underbar och så åt jag mitt goda adventsgodis till! :D



Sen så somnade jag i soffan till ungefär halv 8... jag får alltid så dåligt samvete efteråt eftersom jag vet att jag inte kommer kunna sova ikväll vilket gör att jag antagligen kommer försova mig imorrn och får stressa igenom morgonen xD

Men sen nu på kvällen så kollade jag på topmodel grattis Krista! :D Sen slog jag in julklappar som jag ska ha imorrn och ge till mina underbara vänner :) Sen imorrn blir det också kina buffé :D Sugen kille här alltså...

Det som skulle slås in!

Ett paket klart!

Två till :D

Färdig inslagna :D!

Så mysigt!!


Men nu ska jag nog faktist ta och kolla film vet inte vilken de blir men någon julig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0