Ojojojoj fullrulle!

Har precis slagit in några paket och en födelsedagspresent! Hahah ja ni läste rätt! :D
Min mor har den lyckan att fylla år imorrn! Men hellre det än på julafton :P Inte direkt att de underlättar när man dels har jobbigt att bara hitta en julklapp åt henne men sen ska man köpa födelsedags present tillråga på allt! :)

Men nog om mamma, jag satt ju i köket och slog in paketen som vanligt och pappa har börjat laga sill och köttbullar till julafton och alla lukter och allt som finns i köket är ju så härliga så jag tror jag avlider!! :D Man får sånna julkänslor nu framemot julafton så jag vet inte vart jag ska ta vägen för jag spricker snart av lycka!

Men nu ska vi kolla på ogifta par som är en tradition i min familj likaså tomten är far till alla barnen som vi ska kolla på imorrn! :D Och imorrn kommer även Ellen hit och så ska vi byta julklappar och fira mamma lite! :)
Men ska inte bara göra massa skoj, måste städa hela huset också eftersom min faster kommer på julafton, men de tror jag förhoppningsvis kommer gå fort! :D Sen hoppas jag att jag kan kolla nått avsnitt av Pelle Svanslös för det har jag inte hunnit än :( Men det löser sig!

Hmm undra vem denna är till? och vad innerhåller den?

Det fina omslagspappret men som var hemskt att slå in med för de kändes som de skulle gå sönder typ direkt!

Klappat och klart!

Mammas födelsedags present!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0