Projekt blä!

Hahahaha ursh jag hade gjort min ikea top idag och var fett nöjd och allting sen skulle jag sätta på Öljetter (de som man har ibak när man till exempel har en korsett som man då fäster snörningen i) och allt är frid och fröjd tills jag får på dom och allt bara blir kaos, de är fel propotioner överallt, brösten är för små, det veckas vid midjan och allt för de där fula materialet skull, inget med mig att göra... eller aa kanske lite men inte mycket haha!! ;)         




Så jag började om helt från början och bestämde mig för att ta botansika trädgården och göra som blommor på min klänning så hela eftermiddagen har jag gjort en ny klänning så hoppas jag hinner bli klar tills på fredag är inte klar på långa vägar! :D                                                      





















































Så här långt har jag kommit nu :) Hoppas de blir bra! :D


Kommentarer
Postat av: Louise L

haha vilken söt klänning jonas! älskar't

2010-12-08 @ 21:56:18
Postat av: Stork

Sy den till mig!

2010-12-08 @ 22:04:27
URL: http://ourchristmas.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Haha när vi hade projektet gick det åt skogen för mig med, jag fick göra om min kjol som gick sönder sista dagen. Och då hade jag suttit i 8 timmar och jobbat med den och den bara gick sönder. Jag ha aldrig varit så arg i hela mitt liv xD

2010-12-08 @ 22:10:17
URL: http://rebellionstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0