Vänta

Jag kollar ju på Julkalendern, för den som inte vet och jag har tänkt..

Alltså för er som har sett på den så vet ni ju att komunen vill köpa deras tomt för att bygga en sopstation där. Och dom är villiga att betala priset som dom köpte huset för och 100.000 tusen kronor extra. Men ritva och roger vägrar att sälja tomten till komunen och jag undrar varför inte sälja?

Är det inte bättre om de tar alla pengar plus 100.000 och köper ett nytt hotell med bättre läge så kan de börja om på nytt, med 100.000 kronor på fickan så har de ju både råd med mat och allt.

Så jag tycker de ska sälja och köpa ett nytt hotell! Tänk om julkalendern eller aa alla filmer/serier hade lyssnat på mig så hade det gått så mycket bättre! :D




Kommentarer
Postat av: sparv

Roooooger!!! på finlandssvenska

2010-12-22 @ 09:56:49
URL: http://ourchristmas.blogg.se/
Postat av: Linnea O

Ett hotell med ett bättre läge är nog dubbelt så dyrt. Men med deras superkoll på pengar skulle de nog grejat ett sådant köp också ;)

/Linnea

2010-12-22 @ 21:27:10
URL: http://ollaiver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0