kanon dag.. eller?

Idag började allt med att jag försov mig så jag kom vid lunch till skolan.. tjock som man är så bangar man ju inte på gratis mat ;) JA efter det så hade vi est.o de va väll okej vi fick rita (inte min starka sida..) men de gick bra för Ellen och Amanda :D jag vart ju klar fort såklart haha! så gick till waynes sen efter lektionen slutat träffade jag Lana och drog en fika hihihi :D
Men när jag kom hem så har äntligen mina saker kommit :D
MIN HALSDUK!!!:D
Och min systers present.. hiihhi!!!


Men nu till överaskingen!!
VI KÖR EN FRÅGESTUND!!!!! FRÅGA VA DU VILL DEN ÄR ÖPPEN TILL ONSDAG KVÄLL!! SÅ SKRIV EN FRÅGA I DETTA INLÄGG!!! <3


                                    (brudarna kan rita!)

                                               (Mumma!)

                                                (Lana!)


                                              (Jonaspose!!)

                                                    (Jonaspose!!)

           (för er som undrar så e sockerdrickan i kanten min resten Lanas...)

                                      (fyfan va jag garvar åt den här bilden!!)

                                       (mitt paket!!!!!)

                                                    (någe grått..)

                                                (min halsduk!!)<3

                                (köpte min babys parfym idag<3)

                                    (kommer alltid lukta gott nu!!)

 SOM SAGT FRÅGESTUND PASSA PÅ NU!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du haft sex?

2010-09-06 @ 18:28:38
Postat av: Lana

FRÅGOR!

hur kom det sig att du fick snilleidén att blogga?

favorti youtube klipp?

berätta om en rolig dag!

vad är det värsta du vet?

vilken är det STÖRSTA vändpunkten i ditt liv?



hahahahahahaahahah biiiiiiiildeeeeeeeeen hahahah!

ily junas! & böden/hetrot har inte svarat än ):

2010-09-06 @ 20:10:04
URL: http://kidnappad.blogg.se/
Postat av: Lana

bögen*

2010-09-06 @ 20:10:51
URL: http://kidnappad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0