Matilda&Hannah utan H

Idag så var jag i skolan och slutade kvart över 1 asnajs!
Gick när på stan och mötte bästa Matilda sen drog vi oss till Hannah fyfan va kul jag hade illafall sen om de hade de vette fan! :D Vi typ lyssnade på musik och hade de allmänt mys!

                        (Hannah)                                  (Matilda)
Efter det åkte jag ner på stan med Matilda och jag gick på disco igen de va helt okej! e ju så sjukt sliten nu för tiden hahaa!
Sen gick jag och Josefine och käka på Mc'donals<3
Åkte hem och sitter här nu och ska ut och träffa Moa sen ska jag köpa min halsduk och en födelsedags present till min syster!!

Sen ska jag försöka lägga upp video klipp haha! PUSS!!

                                                                                                                                                            Jonas

Kommentarer
Postat av: josefine

good luck jonas!!

2010-09-02 @ 20:28:17
Postat av: Anonym

haha två veckor imorgon :D glöm inte det. och lycka till med videoklippen, det kan behövas. haahhaah

2010-09-02 @ 21:26:12
URL: http://bullizblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0