Mysig kväll

Nu har jag kommit hem från en riktigt mysig kväll med Lillo,Maggan,Savana och Josefine, vi spelade singstar och åt massa gott :D
BTW MIN KLOCKA PÅ DATAN GÅR RÄTT!!! WOHO!!! Jonas gillar! :D

Men nu sitter jag och äter chips och längtar tills imorrn då jag får dansa igen :) vart inge dans idag för ja de vart inte de bara ;)
Nej nu ska jag chatta med folk och sitta uppe halva natten <3

Puss hej!!


                                      (Partygänget!)

                                         (förbereder allt gottigottgott!!)

                                              (Min underbara mysiga tröja!!)

                                               (MUMMA!)

                                              (GULLIG?)

                                                (Downie var där<3)

         (mihii)


                        (vi alla did shake the head då vart de så...)

                                                    (Lion!)

                                          (SHAKE IT BABY!!)

                                        (love you)

              (that is dan, he is lillos boyfriend and my bigges fan in the USA!)

                                       (Jonas pose)

                                                   (yeah)

                           (fett söt, fat cute! jag översättere...)

                                    (downisar blir glada av att hoppa studsmatta)

                                           (FATTARU?!)



Godnatt<3

Kommentarer
Postat av: josefine

HAHAHAHAHH UUUSCH :)

2010-09-05 @ 22:42:57
Postat av: Lillo

HAHHAHA TACK FÖR ATT DU KALLAR MIG FAT CUTE!!! <3

2010-09-05 @ 22:49:40
Postat av: Downs.

HAHAHAHAH. alltså. jag älskar dig.

2010-09-05 @ 23:18:06
Postat av: Gabriella

Du är bäst


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0