Svar på frågestund






Är du bög?
Yes i am ;)

Hur kom det sig att du fick snilleidén att börja blogga?
Hahaha ja du hade tråkigt en dag så tänkte ärsh jag börjar blogga!

Favorit youtube klipp?
Single ladies...

Vad är det värsta du vet?
När jag klivit upp tidigt och folk vill prata med mig! blä!

Vilken är den största VÄNDPUNKTEN i ditt liv?
När jag färgade håret blont och va på pride förra året! :)

Aldrig dricka Coca cola light eller äta "äckliga" ananas pizzor restan av ditt liv?
Lätt pizzorna

Vilket är ditt tur nummer?
3!!! :D
Vad heter du i andranamn?
Carl Jonas Sebastian :)

Blått eller svart?
Blått ofc! (:

Vilka bloggar läser du?
Typ alla storbloggare och lite kompisars :)

Hade du tänkt bli storbloggare?
Hahaha nje hade mer tänkt att jag vill ha denna så jag kan läsa den om typ 3 år eller nått! :)
Men klart jag inte säger nej om jag blir det ;)

Vart handlar du dina kläder?
Massa ställen! HM, MQ, JC, Carlings, Weakday m.m

Hur många syskon har du?
1, en syster som fyller 19 på onsdag! :)

Har du träffat en person som verkligen förändrat ditt liv?
Nej inte va jag vet.. Och om jag gjort de borde jag nog kommit ihåg det ;)

Vem av dina vänner älskar du mest?
Jag har ganska många vänner just för att jag älskar alla på olika sätt! Men det finns en speciell och du vte vem du är! :)<3

Hur många gånger har du färgat håret?
Vet inte om du menar hårfärger eller alla gånger jag färgat de.. så svara på båda :)
Jag har haft 5 olika färger och ungefär sammanlagt färgat håret kanske 50 gånger! :)

Vilket är ditt favorit café?
STARBUCKS!! <3

Vad är ditt galnaste minne?
När jag var på pride med Ronja i år! ;)

Vem av dina vänner skrattar du mest med?
Hahah lungt Matilda Kardell!!

Vem är din favorit designer?
stella mccartney :)

Har du någon vän med riktigt skön klädstil?
Asså personligen så tycker jag att Ebba Wiberg och Amanda Hedman Hägerström har asnajs stil!!

Tränar du något?
Om dans gills så ja :)

Vad vill du bli i framtiden?
Ja du vet bara att jag vil nått inom mode :)

Om du fick ligga med vem du ville, vem skulle de va?
Lungt med killen från The Proposal!!!

(Ryan Reynolds)

Har du någon favorit blogg?
Nepp! bara min egna ;)

Berätta om skönaste festen!
PRIDE!! De e en underbar fest fan!!

Va gör du på höstlovet?
Inget planerat kanske de tre F:N Fika,Fest,Fuck








Kommentarer
Postat av: josefine

GRATTA DIN SYSTER :)

2010-09-09 @ 21:58:05
Postat av: Lana

Ska ta alla dina frågor och svara på dom jag med :)



Är du bög?

Nej :)



Har du haft sex?

Ja



Hur kom det sig att du fick snilleidén att börja blogga?

Huuum, jag kollade massa andra olika bloggar och tyckte att det vore en kul ide att börja skriva lite. Plus att jag ville ha någonstans att placera mina bilder på :)



Favorit youtube klipp?

eh! någon trendig lady gaga video kanske.



Vad är det värsta du vet?

när jag har ätit en fet middag. eller ah känslan efter det! usch



Vilken är den största VÄNDPUNKTEN i ditt liv?

när jag började sexan typ på malmaskolan. då blev saker och ting annorlunda!



Aldrig dricka Coca cola light eller äta "äckliga" ananas pizzor restan av ditt liv?

aldrig cola!



Vilket är ditt tur nummer?

hmmmmm 747!

Vad heter du i andranamn?

heter bara Lana :)



Blått eller svart?

svart!



Vilka bloggar läser du?

niotillfem, alla mina kompisars, idasomfan, foki, elinkan, lavallee, dinosauriedisco, bump OSV :)



Hade du tänkt bli storbloggare?

nejnej, tror inte jag kommer orka med sånt!



Vart handlar du dina kläder?

överallt! second hand, h&m och CO, gärna Zara och Monki



Hur många syskon har du?

7!



Har du träffat en person som verkligen förändrat ditt liv?

det tror jag inte! eller kanske... får funder alite :)



Vem av dina vänner älskar du mest?

SÅ SVÅRT! PASS!



Hur många gånger har du färgat håret?

färgade mitt hår första gången i somras! färgade svart då & ska göra det i helgen också :)



Vilket är ditt favorit café?

skulle nog köra på Hugos och Waynes. :)



Vad är ditt galnaste minne?

nog alla jag gjorde i somras! nätterna i stockholm! övernattning på 7eleven och ja allt sånt.



Vem av dina vänner skrattar du mest med?

så svårt! skulle nog sägaaaaaaaa Anna!



Vem är din favorit designer?

åh sånt hatar jag att favoritsera om! vet inte!



Har du någon vän med riktigt skön klädstil?

amalia har fin stil, ida och så hanna melin! och åh louise också :)



Tränar du något?

tyvärr så nej.



Vad vill du bli i framtiden?

sånt är så himla svårt att veta nu. jag tror jag kan återkomma med det om typ 3 år då jag läst klart allt och är mer självsäker osv. just nu läser jag sam/sam och då kan man gå åt många olika håll.

om jag skulle välja nu så skulle jag nog vilja bli reporter eller kriminaltekniker.



Om du fick ligga med vem du ville, vem skulle de va?

ja du! skulle inte banga på huvudrollen av serien Las Vegas. åh vilken hottie.



Har du någon favorit blogg?

niotillfem!



Berätta om skönaste festen!

kåbo festen i april!



Va gör du på höstlovet?

drar nog till Örebro då!



kram! sååååååååååhääääääääär tråkigt har jag.

2010-09-09 @ 22:29:50
URL: http://kidnappad.blogg.se/
Postat av: matilda kardell

hahahahahahahahahah jag instämmer hahahahahahhah

2010-09-09 @ 22:59:29
URL: http://bullizblogg.blogspot.com
Postat av: Linda

Hej gullunge :D

2010-09-10 @ 15:29:04
URL: http://llndas.blogg.se/
Postat av: Amanda

Åh, Jonas! Vad glad jag blir, du är så gullig och snäll! Jag diggar din stil också :D

2010-09-12 @ 21:53:14
URL: http://pandy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0