Varför bry sig?

Nått jag tänkt på är att man alltid bryr sig om va folk ska tycka om en, liksom du ställer dig inte på bussen och börjar shakea ditt ass liksom för man (elelr iallfall jag) tänker på att gud tänk va dom tycke rom mig då, eller fett pinsamt.
Men varför egentligen?
Jag menar om jag tycker om att skaka rövfan på bussen ska jag väll få göra de utan att någon bryr sig? Eller?

Men det är som i fredags när jag hade shorts och hängslen liksom jag va inte alls ashett men jag kände att jag måste ha de bara för att våga, liksom våga gör det, varför inte?

Så nu får i helvete ska ni våga göra de ni gör!!
Puss
 
(like that)



 (Men tur som jag har så har jag vänner som inte bryr sig om de e skitfult utan säger att de e assnyggt och stöttar mig!<3)


Kommentarer
Postat av: Sani Simonian

Tycker att dina hänglsen var grymt snygga och att flera killar borde ha det! :D Kram

2010-09-13 @ 22:12:04
URL: http://simonian.devote.se
Postat av: ronja

OCH JAG ÄÄÄÄÄÄÄLSKAR DIG JONAS!!!!!!

2010-09-14 @ 09:57:28
URL: http://fiveletters.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, eller är man som du.



Ronja: Hihi, vad söööt!

Jonas: AMEHN DU ÄR INTE HELLER SÅ JÄVLA SNYGG DNA BYXOR!!!

Ronja: Jag sa att du var söt..

2010-09-14 @ 15:33:18
Postat av: Linda

SAANT JONaS!!!

När jag åkte buss med Simone och Josefine shakade jag ass som fan! De va inte pinsamt! :D

2010-09-15 @ 18:21:14
URL: http://llndas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0