Mysigaste gårdagen

Ja som sagt var jag med Amanda igår :)
Tänkte att jag slänger upp lite bilder från igår! :D Hörs senare!

P.s Idag kommer Ellen home! hih


På Ikea finns de dubbeltoaletter för kompisar som står varandra väldigt nära!


I väntan på Amandas syster slog vi in ett litet paket!


De här va de gulligaste gosedjuren jag sätt i hela mitt liv!!


Röjjarna!


Försöker klämma mig in i lilla ägget...


Gick perfect!


Sen vart de att ta det lungt på Ikea och även gå igenom shoppingen


Sen inne på Willy's hitta jag dessa knäppa kakor!


Hade även på mig mina nya converse, hade as ont i fötterna när jag kom hem, inte så
konstigt när vi räknade ut att jag hade haft på mig dom i 11 timmar i sträck!

Matlagning på G!


Mumsi

Sen spillde jag hallonkräm på min tröja, så Amanda fixade!

Kvällen var hel mysig och hel lyckad! :D Något som måste göras om typ varje år hahah!
Och för er som undrar hur de gick med tröjan så är fläckarna borta :)


Kommentarer
Postat av: Louise

hahaha kolla tanten i bakgrunden på röjjarna :D

2011-04-09 @ 18:18:37
URL: http://lindkvistan.blogg.se/
Postat av: Pandy

Haha, vad vi är härliga!



Ja, Jany kände sig väldigt Jony-inspirerad :D

2011-04-10 @ 22:04:41
URL: http://pandy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0