Skiss

Här har ni en bild på hur jag tänkte angånde mitt proejkt i skolan! Jag har alltså överklass/rika och ska göra en mordern/inspirerad look!

Jag har gjort en volangblus och ett par höga shorts! Överdelen är i chiffong som är cremefärgad, och nederdelen i tweed! Japp du läste rätt! Men jag tänkte eftersom de är lite överklass måste vi ha tweed! Liksom hallå Chanel=tweed! Så där har vi den enkla lösningen :)

P.s för er som inte håller koll på tweed, den kände Chaneldräkten är gjord i tweed! Och för er som fortfarande inte kopplar... GOOGLA!


Ja jag vet att jag inte ritar som en gudinna, men man förtsår.. typ!


Nu blir de DH för hela slanten och sen cougar town :D!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0