Koppkrig!

Asså fyfan vad jag vart sur i skolan idag.
Det är nämligen såhär, vi elever har tillgång till att köpa kaffe/choklad, och eftersom vi har det så ska man ha med sig en EGEN kopp. Men vissa jävla skithål (antagligen 1or) har inte fattat haken!
Så idag innan jag skulle till lunchen och dricka vatten så hittade jag inte koppen, men sen så ser jag att den är i diskmaskinen med chokladrester i.... så jag tänker "okey fine, får diska den för hand då", sen var det inge mer med det.
Efter lunch runt två tiden så kände jag suget efter vatten igen, men tror ni jag hittar koppjäveln eller? Så jag sliter upp diskmaskinhelvetet och hittar min kopp där med jävla äckliga chokladrester!!!
DÅ jävlar fick det vara nog så då fanns det ingen annan utväg än att ta till lappsystemet!!

Säger då det om jag ser någon jävel drickandes ur min kopp så ansvara jag ej för handlingarna!




Var hos frissan idag med! Bilder kommer ikväll eller imorrn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0