Raw food

Nu så här nästan en vecka kvar tills skolan börjar så ska jag försöka vara nyttig... jag vet att ni säkert sitter och asflabbar och typ tänker "OMG HAHAHA JONAS NYTTIG DET KAN VARA DET VÄRSTA JAG HÖRT!" tro mig jag tänker likadant.

Men iallfall ska försöka göra ett försök till Raw food diet som innebär att man äter rå mat, alltså mat som inte tillagats tex grönsaker, frukt, nötter o ja typ de som får man mixa o blanda o allt möjligt! Så nu får vi se hur länge jag överlever detta! Jag sätter själv på att jag klarar mig tills onsdag.
Dock funderar jag på att jag ska få dricka min cola, men vi får se helt enkelt! Nu ska jag och mamma handla frukt i stora lass!
Pusshej

Päronsallad
Erkänn de ser fett gott ut!


Sen är det sånna här rätter som får mig att vilja spy i min mun!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

HAHAHA good luck to ya mate, det är svårare än man tror!

2011-08-08 @ 16:03:58
Postat av: ellen

Men du kan ju inte dricka cola! om du gör det förstör du hela dieten och då är det liksom ingen ide!

2011-08-08 @ 16:46:08
URL: http://ourchristmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0