Sallam

Hahahaha det ordet har jag typ nu hört 75 gånger utav en viss Matilda (s) lika så har hon använt frasen "JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖÖÖTT!" typ lika många gånger. Mångsidig tjej.

Well well igår va de kul! Jag Matilda (s), Matilda (k) och Ellen åkte först hem till Matilda (s) och käkade goo mat, sen åkte vi till stan och gick på Bridesmaids, yes one more time HAHAHAHA tycker seriöst synd om dom i publiken för jag och Matilda (s) satt och asgarvade hela tiden, typ lite så där för högt.. sen eftersom vi har sett den så kanske vi började garva någon sekund för tidigt också. Så om någon som läser det här inläggét som var på samma bio som oss ber jag om ursäkt ahhaha! :)

Men nu tänkte jag gå ut och sola puss!

Min telefon dog igår så tog inga bilder, så här kommer en bild från i förrgår!


Me and Erik at Flügger färg och dricker gartis kaffe/saft!

P.S Matilda (s) står inte för att hon är sosse och Matilda (k) står inte för kristdemokrat, utan de står för deras efternamn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0