Big Brother



Hahaha herregud kollade nyss på första avsnittet av Big Brother va ska man säga...

Alltså tycker att deltagarna fan är lite för gammla xD Visserligen är inte 30 gammalt men jag tycker att den "åldersgruppen" inte passar in hahah :)
Men ska ändå bli fett kul att följa hahah har saknat big brother lite sen de sände repriserna i sommras! :)

Min favorit!

Min favorit är deffenitivt Jessica fett skön stil och älska när hon beskrev sig själv hahah <3 så henne ska jag hejja på :D


Nollorna som kommer åka direkt!


Säger bara att Annie och Rodney är väldigt speciella tror dom åker ganska fort.. eller jag hoppas på de iallafall haha!

Sen måste jag ju säga att den 39åriga morsan ändå är fett skön och att när dom presenterade den hemliga gästen vanessa och man fick se henne förstod jag att hon va transa hahah! Inte på utseendet utan mest för att dom sa att hon va en hemlig gäst va typ de :)

Men men vi får se hur detta slutar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0