Btw

Btw hatar kalas jävla garderob... de kosta 20 spänn o hänga in jacka o 30 kr för väskan alltså 50 spänn för båda.. så de va bara knöla in jackan i väskan... och som tur va hade jag en 100 lapp löst så de löste sig med pengar men inte nog med det... jag ger henne men 100 och är fett frusen o vill bara in och istället för att jag tänker "jag står här o väntar på min växel" så är det mer bara när kommer hon med min plastlapp... När hon kommer med den o ger den till mig säger hon ha det så kul så jag vänder o går in...

5 min senare kommer jag skrikandes på "JAG FICK INGEN VÄXEL TILLBAKA!" jag och Ellen går tillbaka dit och får till svar "Tyvärr kan vi inte göra något om man har gått ifrån sin växel"

Lite surt sådär eftersom jag förösker spara pengar men vissa verkar inte förstå det :( Så akta er för den där partaj garderoben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0