Damp och skratt

Idag va de första skoldagen efter lovet sjukttråkigt hade datakunskap o svenska... på Dk gjorde jag lite på en broshyr o svenskan så fick jag i uppdrag att hitta en bok tills nästa vecka.... de va ju spännande.

Men men efter det så hade Ellen lite damp pågrund av våran lärare så hon slog sönder sin lilla påse hahah hon såg helt mongolid ut när hon gick på stan helt sur och hade en trasig påse i handen!

Damp utbrott i action!

Påsens öde..

Inte nog med detta, efter det träffade vi MK (matilda kardell!) vi umgicks lite på stan sen drog vi hem till mig o skrattade åt ett underbart litet klipp på en liten flicka i filmen Dumma mej hahah så underbar "It's so fluffy i'm gonna die!!!"

sådant gulligt flickebarn så jag avlider! En sådan ska jag minnsans skaffa mig när jag blir stor! :)

Efter detta dansade jag och ja nu e jag här... ;)


Slänger in klipp så ni kan leva i magin! Bästa är precis o början o sista typ 5 sekunderna!! <3



Här är allt de bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0