Linnen

Har hittat två Linnen som jag vill ha typ ehm nu ja!


Weekday!


Carlings!



Hahah en ganska rolig grej är att när jag var liten så hatade jag linnen! inte linnen i sig utan att ha på mig dom kände mig obekväm.. Eller liten o liten va så fram tills i somras! Jag kände mig typ naken o ful när jag hade på mig linne... men sen så för två sommarar köpte jag ett linne för att ha under en skjorta! :D Sen en sommardag förra året höll jag på att dö av värme och tänkte bara ähh vafan nu kör jag på linne o jeansshorts... kände mig fett obekväm men minns att jag skulle träffa min kompis Ronja och de första hon sa guh va snygg du va i det där linnet! Så sen dess :) haha nu typ älskar jag linnen hahah så tack Ronja :) Fast min plånbok klagar...

Kommentarer
Postat av: Ronja

Haha :D Åh, det visste jag inte. Men så himla bra då, sötnos! ;*

2011-02-21 @ 08:45:45
URL: http://fiveletters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0