Dior Spring 2011 Couture Collection

Som jag nämnt tidigare så börjar alla spring couture collections släppas nu, så jag va inne och kollade på dom som ´haft sin visning och måste säga att jag fastnade för Diors snygga kollektion, det jag tyckte om är att det är snyggt men nytt men Dior behåller sin gamla elegans över det! :)

Och för er som inte vet vad Couture är för nått så är det något som inte alla märken får göra, för att om du ska få ha en "äkta" couture visning så är det så mycket som ska finnas med, bland annat ska det oftats vara handsytt och det ska vara lite "over the top" och plaggen görs det bara ett av. Så om du köper en Couture klänning vet du att du är helt ensam om den! :) Men dom kostar ungefär ifrån 500 000 kr och uppåt så du måste sitta på lite cash! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0