@home

Har precis kommit hem och fikat lite en snabbis :) Om ungefär 1 och en halvtimme ska jag in och dansa.. igen haha :)
Sen efter dansen ska jag åka hem och bara ta det lungt! Men idag så kommer Ellens kusin Axelina hit så de blir fett skoj kommer nog hitta på nått med dom i helgen i hope! :D

Sen så börjar Couture visningar för spring 2011 droppa in så lägger nog upp lite bilder från min favorit senare! :D Shit vad jag älskar mode <3 Om ni har tur då är det verkligen om ni har tur kanske jag lägger upp en bild på min plaggskiss jag gjorde igår men de beror på hur tråkigt jag har hahah :) Men nu ska jag surfa vidare så kanske de kommer nått mer inlägg sen får se! Puss!!!


Älskar att pussa på mina muskler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0