Lökigt!

Shit vad jag är lökig! Jag avlider....
Idag har jag vart hemma hos MK o bara chillatgalet o käkat gott!
Nu ska jag snart slänga in mig i duschen och sen bär det av hem till Erico där de bjussas på middag! Fucking love it. heh :)

Men innan jag rullar ska jag bara kommentera bion igår!
Ja vad ska man säga den va väll skoj men det är en sån här film som man ser 1 gång sen vill man nog aldrig se om den igen.
Den hade sitt lilla roliga men inte så mycket mer :) Däremot ska jag nog snart dra på Bridesmaids som verkar helt jävla galet rolig!!!
'
Man ser ju bara på bilden hur grym filmen kommer vara!! *hejjagharhögaförhoppningarpådennafilmochjagkommerblisjuktbesvikennärjaggårdärifrånsen



Hörs senare bitches! Här har ni en till bild från Peace!

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Sådana filmer brukar vara OK att se men inte mer, som sagt.



Och kul. Maggan var bäst. Och Lykke Li. Ofta många som skriver att de ser en men aldrig någon som kommer fram. Antingen är ni fega eller så är det jag som ser fördjävulskt farlig ut. Höhö. ;)



Hoppas du hade skoj iaf. :)

2011-07-06 @ 16:48:43
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0