The Sims

Hello haters! Igår spelade jag Sims all day... därför som de inte hände nått...
Sen drog jag hem till en kär vän och hade mys! De är därför jag inte uppdaterat idag då jag självfallet tog en lur där över natten!!
Men idag då då så tog jag en sväng förbi Gränby och kollade på kläder och folk de va mys! Efter det bar det av till stan för att ta en fika med 2 andra vänner jag inte träffat på en loooong time! MYS.se va de!<3

Sen nu ska jag spela sims. Pusshej


denna skumma typ med sitta skumma barn hittade vi....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh! Jag älskar the sims, och har alla + massor utav nedladdade prylar och så, kan spela i tusen år men på något sätt gillar jag mest att skapa familjer och bygga sedan tröttnar jag när det gäller själva spelandet, hur är du? :)

2011-07-25 @ 12:45:03
URL: http://robinhoods.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0