Shorts!

Nu har saxen vart framme igen och nu är jag ett par shorts rikare!!

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Sv: Ja, visst blir den. Det är lite synd, det borde ju vara tvärtom egentligen eftersom att man typ har all tid i världen när man är ledig (eller borde ha iaf) :)



Hahah ja du, jag har inte vågat trycka på så många knappar än. Har bara haft kameran i en vecka så jag vill inte riskera att förstöra den. Jag + teknologi fungerar inte alltid så bra ihop :P



Åh vad skönt, och ja det är det verkligen. Sommarlovet måste vara den bästa tiden på hela året! Jag är faktiskt ledig i nästan 3 hela månader, om jag inte måste göra omtenta såklart :S



Åh vad kul du kommer ha det i sommar! du måste se till att ta typ 163546398 miljoner bilder när du är i P&L och Grekland så att jag får se ;)



Jag ska också till Grekland faktiskt, och så ska jag kanske åka på roadtrip i Sverige med några vänner och sen kanske en sväng ner till Gbg :)

2011-06-19 @ 14:43:53
URL: http://vanessaalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0