Hopp

Ja igår gjorde jag inget vettigt så hade inget att blogga om hahahahah kom hem, kolla tv, gick och la mig vid 11....

Idag har jag vart på stan med Lillo och Maggan mysigt!

Sen nu har de vart melodifestivalen då... visst Eric kommer säkert komma jättelångt i stora finalen men tål inte den där lilla manspojken ne ursh o fy o blä! han gillas inte, tycker fortfarande att min braiga låt skulle vunnit! <3
Sen bara en fråga, the moniker? VILKA RÖSTADE PÅ HAN? han suger apröv... aja nu ska jag kolla tv pössis! :)


Inte nog med att han är en opopulär manspojke, de finns pinsamma 16 åringar som står och skriker i globen med hemmagjorda skyltar.. pinsamt.



Sverige borde skaffa sig bra musiksmak.

Kommentarer
Postat av: Louise L

säg som det är, det va bättre förr :D

2011-03-13 @ 16:44:14
URL: http://lindkvistan.blogg.se/
Postat av: lana

HAHAHAHAHAHAHA THE MONKIER?????

det är världens bästa jävla låt! oh my god!!!

jag röstade! & jag tror (och vet) att flera andra älskade honom, sååååååå bra

2011-03-16 @ 21:41:40
URL: http://kidnappad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0