OMGOMGOMGOMGOMGOMGOGMOGM!

OMG!



om detta skulle bli verklighet vet jag inte vart jag skulle ta vägen....

Punkter som gör de mera troligt för Beyoncé att komma till P&L!

1. Hon har inte gjort något riktigt förutom släppt sin dvd på ungefär 2 år så dags för något! :)
2. Hon var här förra året med Jay-Z självklart hade hon kul o vill komma tillbaka!
3. hon står faktist först skriven....
4. Rihanna ska ju redan hit i höst varför ska hon komma i sommar med?
5. Foo fighters.. lyssna bara på namnet... sen är alla deras fans så töntiga och skriver "om beyonce eller rihanna kommer så säljer jag min biljett" eller "Jag stod ut med Jay-Z förra året men nu får de vara nog" Hallå vilka barnsliga 40 plussare skriver så?? NEJ MESIGA! 
6. Säger bara sälj biljetten den för den blir dubbelt så mycket värt ifall BEYONCÉ kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0