Pluggis!

Idag va jag i skolan o ritade en ful bild, sen hade vi engelska mitt huvud sprängdes av smärta!

Sen gick jag ner på stan och fikade med bland annat Lana och Ronja mysigt så!
Efter det åkte jag hem och JAG lagade mat åt familjen nämligen ungstekt falukorv de va gött de sa hela familjen!

Sen tog jag ett dopp i poolen våran eller vissa anser att de är ett badkar men inte jag! går att dyka i och simma längder i den ska ni se!

Sen hör och häpna! Jag pluggade i två timmar satt och läste engelska bok och skrev massor, så nu är jag helt slut :( Men men skit samma LÄNGTAR TILLS IMORRN!!! ÅH KOMMER BLI SÅ PERFEKT!! :D Ni får veta imorrn ;)

Lite bilder från dagen! :)

Lana!

Kille som har ont i nacken!

Mitt fika!
Bilden är tagen från min vän Lanas blogg!




Juste idag när jag satt och pluggande kom jag på en liten cover! :D
Tänk melodin till rocka på med markolioooooo!
Så plugga på, PLUGGAPÅHPLUGGAPÅH, så hårt de går oheheheheheheoohho, de e plugget å gnugget som får hela pälsen att slå!

Kommentarer
Postat av: lana

<3

& föresten hette appen instagram!!!!!! fixare?

2011-03-17 @ 17:46:19
URL: http://kidnappad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0