Fundersam?

Här ser ni två fina bilder jag smygfotade idag!
Nu till det jag är fundersam över!
Såhär var det, när jag såg henne tänkte jag "Woow vilken snygg jacka fett Lady gaga!" Sen slog det mig, hon kanske är en rockbrud, inte alls något Gaga fan...
DET ÄR DE SOM ÄR SÅ KNÄPPT!! Hur ska jag nu veta om hon är en poplyssnare eller rocklyssnare??? Förr var de enkelt då skinnjacka+nitar=rockare medans i dagens läge tänker man direkt på Lady gaga... tycker faktist lite synd om hårdrockarna som någo inte vill ha något med henne att göra.
Men iallfall nu är det som de är, och frågan är oviss om hon var ett gaga fan eller rockchick!! :)

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Sv: Jag har inte bestämt mig för om jag ska köpa en Nikon D3100 eller om jag ska köpa en sån där hybridkamera... Men det lutar nog mest mot Nikon faktiskt :)



Hahah eller hur!? Varför kan inte vi två vara dem enda med snygg stil, skulle vara så mycket lättare att hitta kläder då! :) Jo, det har du rätt i, man uppskattar ju inte sakerna lika mycket om man bara kan välja och vraka, än om man kämpat för det. Men jag skulle nog vilja vara rik ändå ;)



Men visst är hon bäst? Jag har kollat på hennes billboard uppträdande typ 100 ggr, och nu drogar jag hennes singel Girls 24/7 typ. Hennes nya stil börjar faktiskt växa på mig. Man kan ju inte sitta stil liksom! :D



Hennes jacka är så sjukt snygg!! Jag har lust att köpa nitar, en ny skinnjacka och kedjor och sy dit dem!! My gaahd. Nu skulle försökt tagit en bild på hennes jacka framifrån! :)

2011-05-26 @ 20:41:24
URL: http://vanessaalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0