Minigolf!

Idag har de vart en tröttsam dag... åkte till skolan och satt där o jobbade arslet av mig! Sen satt jag kvar efter skolan i en och halvtimme o pluggade!!! (de tillhör inte vanligheten...)
Efter det åkte jag och några kompisar för att spela minigolf!! :D Hahaha fyfan va usel man är... men jag kom tvåa! :D och jag brukar alltid komma sist! men trist o förlora med ett ynka poäng...

Efter det va de dansträning, sista inför SM imorrn :D Gaaahhhh är så galet tagg! dock inte att jag ska upp halv 5 på morgonen.. så som ni kanske inser ska jag sova ganska snart! så blir inget mer inlägg kväll :) Pusshej så hörs vi imorrn från götet! :)




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0