Öppet!

Jag trivs bäst i öppna landskap....

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Sv: Ja, eller hur. Men snart är det sommarlov och då får man förhoppningsvis ta det lite lugnt. När man inte ska sommarjobba såklart :P



hahaha jag ska definitivt köpa kameran, det finns det ingen tvekan om. Nu har jag önskat mig en sån i all evighet så nu jäklar ska det bli av. Jo det kommer bli outfits, men mycket annat också! :) Du är så söt, blir alltid så glad när jag läser dina kommentarer!



Ja, jag vet! De har så snygga kläder, vill bara åka hem till dem och råna dem på deras garderober! :P



Jag gillade faktiskt nr. 2 men den var dyr! 49:- :S

Och det som är lite synd är att hon mest tipsar om märkerkläder som man inte har råd med, vore bra om hon kunde göra lite mer budget. Men annars är den grymt bra! :D

2011-05-20 @ 16:48:28
URL: http://vanessaalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0