1 månad kvar

Idag är det exakt 1 månad kvar till JULAFTON! Här har ni en glad kille!!!!!
Och idag när jag åkte hem med bussen så hade de tänt alla julbelysningn i staden! Jag blir så lycklig!

Men men nu ska ni få läsa om min roliga vardag som ni säkert tycker är skittråkig! Men dagen började segt då det inte fanns något att göra eftersom skådespelarna höll på med pjäsen och hade på sig kläderna...
likaså började eftermiddagen med att inget fanns o göra, men då så bestämde sig Ellinor som den goa dalkullan heter att låta mig provköra alla symaskiner som finns där. Så idag har jag overlockat, sytt på industrimaskiner, gjort någon konstig rundfåll osv! Jag hade kul iallfall, och jag är en riktig hejare på att overlocka!

Nu tänkte jag ta ett litet bad och sen somna tidigt då jag är megatrött! Pusshej leverpastej!


En bild från Romeo och Julia! Vet inte om ni ser killen längst bak men jag har faktist gjort
hans knappar till både byxa och väst! Stolt kille over here!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0