Elsas värld

Har precis kollat på en ny serie som heter Elsas värld. Den är baserad på böckerna utav Sofi Fahrman som då självfallet handlar om Elsa! Måste säga att jag älskar böckerna och tycker dom är grymt bra!
Men när jag såg serien så det enda jag kunde tänka var "seriously?" alltså det kan vara något utav det värsta jag sätt... inte nog med att det var halvbra skådespelare och dåligt filmat så stämmer det inte för 5 öre med vad boken handlar om! Jag vet att den bara är "baserad" på böckerna men man behöver faktist inte ändra hela storyn.. då kan man faktist bara döpa om serien till något helt annat. Men ska ge det en ny chans i veckan då ett nytt avsnitt kommer ut.. men om det inte blir bättre än såhär så får det vara!



Klicka här om du själv vill se på serien!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men det är ju charmigt när det inte är perfekt filmat som desperate housewifes.... Du skulle ha skins.

2011-11-07 @ 00:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0