Only girl in the world...

Nej Rihanna är inte the only girl in the world, men hon är någon som betyder mycket för mig. Så jag kan inte ens beskriva känslan när man får höra en man skrika ut i megafonen "Jag säger bara det här en gång, konserten ikväll är inställd". Allas reaktioner som var vid malmö arena igår kan bara beskrivas som kaos, folk var irriterade, ledsna, besvikna och allt man bara kan bli.
Sen vet jag inte vad det är som kommer hända, ifall vi får våra pengar tillbaka, om det blir en extra konsert eller vad... vi ska få alla svar senast imorrn har de sagt.
Men nu är det bara hoppas på det bästa alltså att det blir en extra konsert! :)

Puss på er alla och hoppas ni haft förstående med att bloggande har vart nere...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0