17 och ett HALVT!

Idag mina kära vänner fyller jag 17 och ett halvt! Vilket innebär om exakt 6 månader ja då är man 18! Tiden går verkligen mega fort... känns som att jag nyss lärde mig gå.. HAHA
Nej okej tiden går inte så snabbt men ni fattar grejen.. men känns som jag måste passa på att vara barn medans jag kan! Kanske göra något brott också nu när man fortfarande är omyndig o slipper fängelset (skippar nog det här med brottet... inte min grej)
Fatta det här året är det sista julen för mig som barn.. sen är man stor o skäggig o grejs typ.. :(


Hejdå barndom!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tiden går så fort för det var inte längesedan som Du lärde Dig gå så ta vara på tiden./ Mamma

2011-10-26 @ 10:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0