Danstävling i Söderhamn

Igår så var det discotävling i Söderhamn! Självfallet var jag där och dansade par med Josefine!
De hade kunnat gått bättre och det hade kunnat gå sämre! Men vi slutade iallfall på en 4e plats, och jag är grymt stolt över det ändå :D

Idag så har jag och Josefine gjort om hela jävla koegrafin så vi ska kunna ta oss upp på pallen... men slitigt var det och jag luktar inte fräscht för 5 öre just nu!
Passar även på att slänga upp lite bilder från igår :D















Bilderna är tagna från tösen på bilden ovan!
Klicka HÄÄR för att komma till hennes blogg :)

Kommentarer
Postat av: Linnea O

Coolt, 4e-plats är inte illa! Grattis! :)

2011-10-02 @ 22:32:57
URL: http://ollaiver.blogspot.com
Postat av: Nicklas

Nästa gång du ska tävla så måste ajg få följa med, jag kan köra till och med. Jag saknar danstävlingar

2011-10-05 @ 17:02:16
URL: http://centring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0