9/11

Kan inte fatta att de är 10 år sedan denna tragiska dag hände.
Vill inte ens tänka tanken på att någon som betyder något för mig skulle kunnat vara där....
Det enda jag kan säga är att jag känner med alla dom som förlorade någon den dagen <3
Minns när jag var i New York i januari med familjen och vi besökte ground zero som de nu mera heter. Jag kan inte beskriv atmosfären runt... den var  bara så lung och harmonisk och även om de va 10 år sedan de hände så visar alla människor där en stor respekt.
Det jag tyckte var mest intressant var att när tornen rasade så förstörde den alla hus runt omkring, förutom en byggnad och det var en kyrka som stod precis bredvid, alla delar som rasade åt de håller landade precis på sidan om kyrkan, iden fick ingen skroma alls.
Det är sjukligt läskigt och man inte vad man ska tro... <3
Ground zero


Kyrkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0