Tonårshäxa

Har nu kollat klart på Sabrina tonårshäxan säsong två.
Asså fatta va ballt o bah kunna trolla :) liksom megasuperduper skönt ju :D
Jag är ganska säker på att om man vill nått så får man de, så nu ska jag ligga i hårdträning för att få mitt magiska finger att fungera!
Dock ska man få sina krafter när man fyller 16... men jag tror typ att kraften bara är lite på efterkälken o kommer snart :)
Sen vill jag bara påpeka att Harry Potter kan slänga sig i väggen för Sabrina har riktig magi! Jag menar hon har de i hela kroppen liksom bara slänger med fingret så *POOFF*, medans Harry måste ha en trollstav hahahah vilken mes.
(nej jag är inte avundsjuk på Harry eller att jag inte fick något brev från Hogwarts.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0