Eller?

Gjorde ett litet test som ni också kan göra här på bilden nedan!
Man ska kolla på bilden, de tre orden man hittar först beskriver en mest!
Jag fick Bad Love Fool vilket man kort och gått kan översätta till "Dåligt kärlek dåre" om man gör det på google translate vill säga, men jag tolkar det ungefär som "Hopplös romantiker" låter lite finare och har i stortsätt samma innebörd...
Men det jag vill komma till, det stämmer inte alls, jag ser mig mer som någon HAPPY OVER-EXCITED BOY, men nej jag är en Bad Love Fool, men det är nog mest bara att gilla läget!
Nu ska jag stretcha lite och sova, PUSS


Kommentarer
Postat av: pau

kul att jag fick whore, broken, lovely.....

2012-02-13 @ 21:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0