Namnsdag

Idag har jag namnsdag igen! Till och med att de flaggor för att de tycker Karl är så fint! (Kan dock vara för att jag delar namnet med våran konung men det har jag svårt att tro)

Igår var jag hemma hos Emma och käkade god mat och hade en riktigt rolig kväll! Idag har jag slappat med Felicia och inte gjort ett piss, snart ska jag ta mig in till stan för att käka en bit med min mor och far. Därefter ska jag hem till Felicia och så får vi se hur denna kväll slutar! :)
Men nu ska jag in i duschen o bli fresch! Hörs


God frulle som inledde dagen!

Kommentarer
Postat av: linus

sv; ja men ellerhuuur? så snygg så jag dör.... awsooooome är dom :D

2012-01-28 @ 17:01:58
URL: http://hermanssonlinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0