New in

Idag har jag på mig min nya Jessie J t-shirt som kom på posten igår! Glad kille.
Sen har jag även på mig min nya hatt som ellen köpte åt mig!

Idag har jag även lyckats gå i skolan, umgåtts med ellen, kollat på gossip girl och jobbat lite, känner mig lite som superman, eller mer som mini-superman! Men det är latch, imorrn är det onsdag vilket innebär att det snart är fredag vilket innebär att jag snart får sova, gillar mitt tänk! Nu ska jag göra lite läxor och sen får vi se hur detta slutar :)


This is my "i'm freezing" pose!

Kommentarer
Postat av: Michaela

äckligt snygg tröja jonas!

2012-01-31 @ 20:18:56
URL: http://michaelahelin.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Fierce!

2012-01-31 @ 21:58:26
Postat av: Anonym

Jag tycker att Du är jättefin i Din nya hatt och jag beundrar Ditt mod att bära hatt vilket jag inte skulle våga. Kram mamma

2012-02-02 @ 06:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0