Viasat

Nu har det äntligen kommit upp lite bilder från i onsdags när jag var och spelade in reklamfilm för viasat!
Det började med att jag gick upp klockan 5 (YIPPIE) sen begav jag mig till centralen, efter vi åkt tåg och tagit oss till Grönalunds teatern där inspelningen höll till så började allt arbete! Först skulle en stylist godkänna ens kläder, jag fick ett "ja" direkt (Såklart, inte direkt så att jag hade med mig 5 olika outfits heller...) och efter det satte jag mig i sminket, sen när det var klart fixade jag frillan och det var dags att börja repetera :)
Sen började inspelningen och vi gjorde massa grejer och man kan säga att vi höll på från 10 till 3 och med en lunchrast på kanske 20 min. Så inte nog med att jag inte fick sova nått under natten och sen jobba mega mycket så var jag VÄLDIGT trött när jag kom hem hahah :) Men jag hade så himlans KUL!!! Shit tror nästan jag ska hålla på med detta på heltid, liksom folk tar hand om dig, fixar ditt hår, du behöver bara stå och se glad ut :) Kan inte bli bättre!








Den där Ola är riktigt trevlig, inte nog med att vi stod o snacka massor vi sjöng även till
ballrom blitz tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0